Flip-flop

Flip-flop_2

Titel: Flip-flop
Fag: Flere fag/dansk
Aldersgruppe: 6-100 år
Tid: 15-30 min.
Emne: Idégenerering, opstart, kortlægning, evaluering.
Gruppeinddeling: 2-4
Antal klodser: 1-24 klodser
Rekvisitter: Flip-flop eller iMo Learn med beskrivelser af benspænd, tuscher.
Forberedelse:

  • Benspænd:
  • Dansk flip-flopper
  • Rollespil
  • Sætningsdannelse
  • Ordklasser
  • Historiefortælling

Processen i trin:

  • Hvad, hvornår og hvordan?
  • Hvad fungerede godt og dårligt?
  • Hvordan fungerede opstillingen?

En måde at hjælpe processen videre på, er ved at inddrage benspænd. Her er et eksempel på hvordan du kan omsætte benspænd til et redskab. I kan selv udvikle videre på terningerne, de kan omsættes til en flip-flopper eller noget helt tredje. Kun fantasien sætter grænser. Antal iMo Learn klodser (kan tegnes som ikoner i flip-floppen):

  1. 1 klods.
  2. 2 klodser.
  3. 3 klodser.
  4. En halvcirkel.
  5. En cirkel.
  6. En mur.
  7. En linje.

Prøv jer frem med forskellige metoder. I kan også tilføre andre rekvisitter såsom: malertape, tuscher, papir, snor, tekststykker og lignende.

Flip-flop

Will wanken und verzagen nicht, Klicken Sie hier, um mehr zu erfahren die ehre lieben und die pflicht.

Der er lukket for kommentarer

Der er lukket for kommentarer. Du kan ikke skrive en kommentar til dette indlæg.